Kuta, Semiyak en Legian

24 februari 2013 - Kuta, Indonesië

De laatste 3 weken hebben we doorgebracht op het strand, genietend van het goeie weer en de golven. De eerste week verbleven we in Kuta en dat viel best mee. Iedereen waarschuwde ons voor de "drukte" van Kuta. Wij vonden dit best meevallen, het is georganiseerde, eerder Westerse drukte en daar kunnen we beter tegen. Het strand is er groot en breed en je kan er over wandelen, wat je nergens anders in Bali kan. Je hebt er elke dag surfgolven en je kan er winkelen, voor ieders wat wils dus. Na een week hadden we het wel gezien en wilden we weer iets anders, maar we wilden niet weg van de surfgolven In Seminyak vonden we een hotel met veel grotere kamers, eigenlijk een klein appartement, met 2 slaapkamers en een kitchenette en een hele grote tv met dvd speler, die handig van pas is gekomen. We hadden die week in Seminyak niet zo een super weer. Zijn elke dag naar het strand geweest zodat de boys konden genieten van de golven en hebben heel wat films gezien , omdat het nogal veel en hard regende die week. Voor onze laatste 4 dagen zitten we nu in Legian. Dat is tussen Kuta en Seminyak, echt een super ligging. Ons hotel ligt vlak aan het strand en een goeie break "padma". Het is een chique hotel en daar genieten we onze laatste dagen nu echt wel van. Vandaag is het onze laatste volledige dag hier op Bali, morgen vertrekken we terug naar huis, we zijn er klaar voor, hebben er zelfs zin in, alleen de kou..........daar zijn we niet klaar voor....Foto's van de laatste drie weken volgen nog. Het was een hele beleving deze reis....maakte de wereld een heel stuk kleiner...