Zuid Bali, surftstranden

14 januari 2013 - Uluwatu, Indonesië

De laatste dagen Lovina waren iets te veel. Er was voor ons spijtig genoeg niet genoeg te beleven. Met een taxi rit van 4u kwamen we helemaal aan de andere kant van het eiland uit, wat een verademing!

Hier is de kust echt ruig met prachtige stranden en surfgolven. We zitten in een super toffe homestay en hebben een brommertje gehuurd, wat een vrijheid.

Met ons brommertje kunnen we elke dag nieuwe plekjes ontdekken. We worden hier ook niet steeds belaagd door verkopers.... zalig.

Elg en Tosj hebben al leuk kunnen surfen. Sinds 3 dagen is Timy hier ook. De mannen hebben samen al elke dag kunnen snorkelen en nieuwe zwemstijlen kunnen uitvinden in het zwembad :-)

We hebben ook ons eerste bacterieke achter de rug. Het begon eergisteren, Tosj werd ziek wakker : spierpijn, hoofdpijn, maag, krampen...hele dag op bed gelegen. In de namiddag hadden ook wij prijs. Man, wa was da zeg, lang geleden da we nog zo ziek geweest zijn! De volgende dag waren Elg en Tosj al beter. Bij mij heeft het nog tot 's avonds geduurd. Maar nu weer allemaal bijna terug ok, alleen is den eetlust nog ni wat het moet zijn.

Morgen vertrekken we naar Nusa Lembongan, een eiland. Daar kan er weer gesnorkeld en gesurft worden. Kijken er naar uit!

1. Ingele:
    19 januari 2013
    Ja dat trekt er al meer op hé ;) gelukkig zijn jullie snel genezen. Hier bitter koud overdag tss de -2 en -6 graden, eindelijk winter ;)
  2. Gwen:
    25 januari 2013
    Heyden hoe gaat het met jullie? Toffe reisverhalen. wou dat ik in jullie broekzak paste. mooi zeg die foto's. een dikke knuffel en nog veel reis plezier. Gwen