Laatste dagen Nusa Lembongan en Sanur

4 februari 2013 - Sanur, Indonesië

We hebben ons ydillische eiland dan toch verlaten. We hebben echt nog genoten van onze laatste dagen daar. Tosj is nog een keer gaan duiken en heeft toen een bamboo shark, 2 stingrays en een manta gezien. We hadden die dag het geluk dat de onderzoekers van de manta's mee op de boot zaten, heel wat extra uitleg gekregen. Het eiland liep echt leeg de laatste dagen dat we er waren en het was de meest serene plaats waar we tot hier toe ooit zijn geweest denk ik. De zonsondergang was elke avond anders en telkens schitterend. Maar we hadden het gevoel dat we toe waren aan iets nieuws. Elg zijn elleboog is eindelijk genezen, al zit hij nog steeds met een oorontsteking.

Momenteel zitten we in Sanur. Niet veel over te vertellen eigenlijk, lijkt hier eerder een bejaardentehuis voor Nederlanders ; . We hebben hier wat gewandeld, gegeten en gewinkeld....

Morge nvertrekken we voor 3 dagen naar Kuta en dan zien we weer wel.