Bali : Ubud

3 januari 2013 - Ubud, Indonesië

Op 3 januari vetrokken we 's morgens vroeg vol verwachting naar Bali...op naar het avontuur. Onze vlucht met Garuda was zalig. De chillste vlucht ooit!

Aangekomen in Denpasar was wel even wat anders...het regende pijpenstelen... We moesten nog zeker 2 uur wachten op ons busje en dan het helse verkeer in naar Ubud...een rit van 3 uur.

Het huis dat we huurden was erg groot voor de prijs die we maar betaalden...al was het wel een wat rare plek....mooi maar niet echt onderhouden.

De volgende dag zijn we Ubud gaan verkennen. Wat een schok...drukte, drukte, drukte en ...ja drukte! Serieus aanpassen voor ons. Zelf zoveel indrukken dat we er geen foto's van hebben! We zijn snel de kleine straatjes gaan verkennen op zoek naar wat rust...wat moeilijk te vinden was. ' Avonds nog een dansvoorstelling gezien die abrupt moest stoppen voor een helse regenbui.

De 3de dag terug naar Ubud...met het idee dat we er al wat beter gingen tegen kunnen...maar het was er iets rustiger...alleen...heel veel regen.... paraplu gekocht en op naar het oooooh zo bekende apenbos. En ja...wat moeten we hier over zeggen.... we zijn tot de conclusie gekomen dat de apen slimmer zijn dan de meeste toeristen hier....

Na het apenbos dachten we even een ommetje te maken...een wandeling door de achterliggende straten...maar dit viel niet mee....het is hier blijkbaar niet voorzien op wandelaars...we werden uit onze sletsen gereden door alles wat voorbij kwam!

Wat we wel moeten zeggen is dat we heel veel lekker gegeten hebben voor erg weinig geld, een pluspunt!

1. Steven:
    8 januari 2013
    tja, het regenseizoen, hé. Maar desondanks, geniet van Bali. Het is echt fantastisch.