we zijn weer weg.... ;-))))

27 november 2012 - Grobbendonk, België

En daar gaan we weer...Lekker met zijn drietjes op pad!

Het aftellen kan nu echt beginnen.

Op 11dec 2012 vertrekken we richting Australië.  Eerst een tussenstop van een nachtje in kuala Lumpur en dan in rechte lijn naar Oz. We gaan eerst op verkenning in Sydney en dan  een weekje kamperen en wandelen in de Blue Mountains NP. Als kers op de taart gaan we 2 weken de boel op stelten zetten bij Marie, Dan en de meiden! Jaja lekker samen Kerst en Nieuwjaar vieren. We zijn er helemaal klaar voor.

Op 3 jan 2013 vertrekken we dan richting Bali...en dan is het gaan waar de wind ons naartoe blaast...nog geen vaste plannen gemaakt daar...we zien wel...gewoon lekker genieten...

Op 25 febr 2013 hebben we onze terugvlucht, maar daar willen we nu nog niet aan denken...

Via deze blog willen we al wie interesse heeft in onze reis laten meegenieten. We gaan onze uiterste best doen om hem regelmatig te updaten met leuke verhalen en mooie foto's.

And the countdown starts.........