kuala lumpur

13 december 2012 - Kuala Lumpur, Maleisië

wij zijn Eindelijk aangekomen op kuala lumpur na 12 uur vliegen en niet zo lekker eten op het vliegtuig. Ik heb een serieuse jetlag (foto is er wel maar lukt nog niet) voor de rest ook nog lekker gegeten  hier in een paar kraampjes en vandaag om 10 uur (deze tijd) vertreken we hier.

Tosj

Kleine update. Na wat problemen met de fyra (afgelast) toch goed op schiphol geraakt. Vlucht ging echt super goed voorbij.

Eerste avond kuala lumpur was serieus aanpassen aan het weer. Het is hier erg sticky en heel warm, maar we klagen niet zenne  ;-))

IDe nacht ging vlot voor mij, voor Elg en Tosj iets minder. Maar al bij al is er van een jetlag niet echt sprake.

Vandaag Kuala Lumpur te voet verkend. Als de zon er door komt, ni te doen. We hebben gepuft en gezweet. De KL Menara tower bezocht, mooi zicht over de stad. Dan nog tot aan de petrona towers gewandeld en even de shopping mall in op zoek naar verkoeling. Weer lekker gaan eten in the food-street. Echt zalig, mmmmmmmmmmmm...Den elger heeft hier zijn buikje al goed rond kunnen eten ;-))

Nu op naar de volgende etappe. 8 uurkes vliegen naar Sydney, peanuts ;-)))

Foto`s volgen nog...

1. Danny: